100 ₺ ve Üzeri Alışverişlerde Ücretsiz Kargo!

Top
Image Alt

S.S.S

Üyelik

    Emabeauty.com.tr’ye hızlı ve kolay bir şekilde üye olabilirsiniz.

    Ana sayfada sağ üstte yer alan “Hesabım”  sekmesinden “Üye Ol” butonuna tıklayarak ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun ve Watsons’ın avantajlar dünyasını keşfedin.

     

    Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsüne girip sırasıyla “Hesap Detayları” menüsünden değiştirebilirsiniz. Gerekli değişiklikleri yapıp “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.

     

    Üyelik iptali müşterilerimizin talebi doğrultusunda onay alınarak yapılmaktadır. İptal edilen üyelik yeniden aktif edilememektedir. Bu yüzden ana sayfada sağ üst bölümde yer alan “Üye Ol” yazısına tıklayarak hemen yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

     

    Ana sayfada sağ üstte yer alan “Giriş Yap” sekmesine bastığınızda açılacak olan “Üye Girişi” sayfasındaki “Şifremi unuttum” yazısına tıklayın. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi girdikten sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, alışverişe güvenle devam edebilirsiniz.

    Ayrıca dilediğiniz zaman Çağrı Merkezimize 0850 755 9987 numara üzerinden ulaşabilirsiniz.

     

    Kredi Kartı İle Ödeme

      Emabeauty.com.tr  kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri kullanmaktadır.

       

      Emabeauty.com.tr sitesi içerisindeki tüm sayfalar SSL Güvenlik Sertifikası ile korunmaktadır. Ayrıca yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası  ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.

      3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, şifre ile kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

      Emabeauty.com.tr’den verdiğiniz siparişlerin ödemesini kredi kartıyla online olarak yapabilirsiniz. Sitemizden kredi kartıyla sadece seçili ürünlerde taksitli alışveriş yapabilirsiniz.

      Şipariş

        Emabeauty.com.tr sitesinden üye olarak yüzlerce ürün arasından dilediğinizi sepetinize ekledikten sonra kolayca sipariş verebilirsiniz.

          •  Üyelik işlemlerinizi gerçekleştirdikten sonra beğendiğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonu sepetinize ekleyebilirsiniz.
          •  Sağ üstte bulunan sepet ikonu üzerinden “Sepete Git” butonunu kullanarak sepet içeriğinizi görebilirsiniz.
          •  Sepetiniz sayfasının sağ alt köşesinde bulunana “Siparişi Onayla” butonuna basarak fatura ve kargo adreslerinizi görebileceksiniz.
          •  Adres bilgilerim sayfasından var olan adresinizi görebilir, “Yeni Adres” girebilirsiniz. Sayfanın sağ alt köşesindeki “Devam Et” butonunu kullanarak ödeme adımına geçebilirsiniz.
          •  “Ödeme Bilgileri” ekranında kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra “Ödeme Yap” butonu üzerinden devam edebilirsiniz.
          •  Açılacak sayfada son bir kontrol için “Adres Bilgilerinizi” ve “Sepetinizi” görüntüleyebilirsiniz.  Sayfanın en altında bulunan “Ön bilgilendirme Formu” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesi” ile “Gizlilik Politikasını” onayladıktan sonra “Siparişi Onayla” butonuna basarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

        Verdiğiniz siparişlerinizi “Hesabım – Siparişlerim”  menüsü altından inceleyebilirsiniz.

        Siparişlerinizi “Hesabım” menüsü altında “Siparişlerim” sekmesinden takip edebilirsiniz. Siparişiniz oluşturulduktan sonra farklı operasyon süreçlerine dahil olduğu için bu sekmede siparişinizin durumu devamlı olarak güncellenmektedir. Bu ekranda göreceğiniz sipariş durumları ve bu durumların ne anlam ifade ettiğini aşağıda sizin için özetledik:

          •  Siparişiniz Alındı: Siparişinizin ödeme onayının alındığını göstermektedir.
          •  Hazırlanıyor: Siparişinizin hazırlanmak üzere depomuza iletildiğini göstermektedir.
          •  Paketleniyor: Siparişinizin paketlenme işleminin başladığını göstermektedir.
          •  Kargolanmaya Hazır: Siparişinizin paketleme işleminin tamamlanıp, kargo firmasına teslim edilmek üzere beklediğini   göstermektedir.
          •  Kargolandı: Siparişinizin kargo firmasına teslim edildiğini göstermektedir. Bu aşamada tarafınıza e-posta ve SMS ile kargo takip   kodunuz da iletilmektedir.
          •  Teslim Edildi: Siparişinizin tarafınıza teslim edildiğini göstermektedir.
          •  İptal Edildi: Siparişinizin bilginiz dahilinde iptal edildiğini göstermektedir. Bu aşamada tarafınıza e-posta ve SMS ile bilgilendirme   sağlanmaktadır.
          •  İade: Siparişinizde bulunan tüm ürünlerin iade edildiğini göstermektedir. Bu aşamada tarafınıza e-posta ve SMS ile bilgilendirme   sağlanmaktadır.

        Sipariş verdiğiniz ürünler Yurtiçi Kargo, Aras Kargo firmaları ile adresinize teslim olacak şekilde gönderilmektedir. Teslimat süresi, sipariş onayı mailinini takiben gönderilecek kargoya teslim bildiriminden sonra kargo firmalarının sağlamış olduğu teslimat süreleri kadardır. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla on gün uzatılabilir. Ayrıntılı bilgiye buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz

         

        Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde gecikme olabilir. Bu gecikmelerden dolayı Emabeauty sorumlu tutulamaz. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden Emabeauty sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler Alıcı’ya ulaşmadıysa teslimat problemleri iletişim merkezimize İletişim Formu kullanılarak iletilmelidir.

         

        Zarar görmüş paket durumunda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme Alıcı istemelidir. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Zarar paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Emabeauty’e yazılı olarak bildirilmelidir.

        Mailinize ve cep telefonunuza gelen sms ile anlık olarak kargo takip bilgileri paylaşılmaktadır.Buna ek olarak;

        Sayfanın en altında “Kargo Takip Numarası” başlığı altına yazılmış numara sizin siparişinize özel kargo takip numarasıdır. Bu kargo takip numarasının üzerine bastığınızda siparişinizin hareketlerini görüntüleyebilir veya araskargo.com adresinden kargo harekelerinizi inceleyebilirsiniz.

        İptal Koşulları:

        Sipariş adımlarını tamamlayarak ödemenizi gerçekleştirdikten sonra siparişinizin iptali için talep oluşturabilirsiniz. Talebinizi oluşturmak için sipariş numaranızla birlikte 0 212 219 02 90 numaralı İletişim Merkezimizi aramanız veya iptal talebini İletişim Formumuz üzerinden yapmanız gerekmektedir.
        İptal talepleri yalnızca siparişiniz depomuz tarafından hazırlanmaya başlanmadıysa değerlendirmeye alınabilmektedir. Siparişiniz hazırlanmaya başladıysa maalesef iptal işlemi yapılamamaktadır. Böyle durumlarda iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.

         

         

        Siparişleriniz sevk irsaliyesi ile beraber gönderilmektedir. Sevk irsaliyesi üzerindeki sipariş satırları ile kutu içeriğinde fark görüyorsanız en kısa süre içerisinde Müşteri Hizmetlerimize 0 212 219 02 90 üzerinden veya “İletişim Formunu” doldurarak tarafımıza ulaşmanızı rica ederiz.

        Eksik olarak gönderilmiş ürünler ile ilgili olarak araştırma başlatılacak ve sizlere en kısa süre içerisinde belirttiğiniz iletişim kanalı üzerinden dönüş sağlanacaktır.

        Eksik ürün başvuruları, ürünlerin teslim edilmesinden sonraki 14 gün içerisinde belirtilmiş olan iletişim kanalları üzerinden yapılmalıdır.